luni, 28 iunie 2010

LA MULȚI ANI!



Tuturor acelora care-și serbează ziua numelui “LA MULȚI ANI!”.
Tuturor acelora care de ani sau de luni de zile fac una din cele mai grele meserii, aceea de FPSS in sistemul A.N.P. refuzând șpăgi, refuzând să se prosterneze în fața șefilor, alegând să treacă verticali prin viață, “LA MULȚI ANI!”
Este ca de obicei un moment de bilanț, când ar trebui să analizăm lucid tot ce am făcut în decursul ultimilor ani, bune, rele,…Să mă ierte Dumnezeu dar eu nu mai văd lucrurile bune care să mi se fi întâmplat in ultimii ani din cauza acestui ultim an ( de la 29 iunie 2009), an care se suprapune cu încăpățânare și răutate peste ceilalți ani nelăsând să transpară măcar o luminiță de bucurie sau de speranță pe care s-o fi avut-o anii trecuți.
Nu am fost niciodată un optimist, nu am fost niciodată un pesimist, am ales să fiu realist, dar se pare că ultimele două, pesimismul și realismul se întrepătrund de nu de mai deosebesc. Optimiștii, în ultimul timp nici nu mai sunt de găsit. Tuturor acelora care găsesc puterea să rămână într-un sistem putred din interior și sărăcit din exterior, un sistem hulit de mulți și uitat de toți , “LA MULȚI ANI!”
Tuturor acelora care încearcă să schimbe fața zbârcită a Sistemului A.N.P. prin metode ce amintesc de “ frumusețe pe muchie de cuțit” , pentru ca acesta să arate așa cum ar trebui să arate “LA MULȚI ANI!”
Pentru acei lucrători de penitenciare care vorbesc puțin și fac mult, care au întâlnit furtuni dar nu mai pot trece de acest al IX-lea val Aivazovskian alegând să plece la pensie parcă goniți, le respect alegerea și le urez “LA MULȚI ANI!”

4 comentarii:

  1. Pentru cei care e simt impliniti prin ceea ce fac le urez LA MULTI ANI SANATATE SI
    CE TOT CE ISI DORESC! Semneaza EUGEN Chita Craiova

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Eugen! La multi ani tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Salutare Braila! V-am trecut in blogroll-ul penifest. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu știți cât de mult mă bucură că oameni aflați la distanță pot fi de fapt foarte aproape prin intermediul blog-ului. Mulțumesc Huginn, mulțumesc Eugen!
    Proilavonos

    RăspundețiȘtergere