joi, 17 iunie 2010

EU, BUGETARUL CU SALARIU NESIMȚIT.




Abia acum înțeleg că despre mine era vorba, lucrătorul de penitenciar, când se spunea că există salarii nesimțite ce trebuiesc drastic micșorate. Eu în naivitatea mea credeam că e undeva la limita inferioară a decenței acest salariu și pe deplin meritat, dar a venit domnul premier și mi-a explicat că mă înșel și că-mi va tăia 25 % din el, asta așa, la o primă strigare.
Degeaba am încercat eu să protestez ( pe la mitinguri la București și cu o grevișoară de avertisment de 24 de ore la Brăila), și nici lanțul uman gen “ Țară țară vrem ostași “ format în jurul urnelor cu ocazia votării moțiunii de cenzură nu au dus la nimic, mai ales că o parte din colegii mei au ales să stea impasibili cu ocazia grevei din 31 mai, deși dădeau ca de obicei, declarații sforăitoare prin presă și sfaturi de verticalitate în particular.
Unora le e bine aici în țara asta, dar eu am început tot mai des să ma simt rulând cu mare viteză pe contrasens, nu mai sunt de acord cu nimic, nu mai vreau să mi se taie nimic, dar mai ales nu pot sta impasibil când ministrul Finanţelor Publice, Sebastian Vlădescu spune că cel puţin 100.000 de bugetari ar trebui să fie concediaţi pentru ca salariile să revină la un nivel decent,explicând că se referă strict la concedieri, întrucât nu mai există posturi neocupate la nivelul sistemului public. Nu mai suport politicienii de paie și sindicaliștii din același material care dezbat și combat cât e becul roșu de la emisie aprins prin televiziuni, de a căror compasiune nu am și nu vreau să am vreodată nevoie.
M-am săturat de toți asudații parlamentului care lucrează pentru ca să-mi fie mie bine. Dar m-am sucit, nu mai vreau să plec din țara asta chiar dacă ma simt gonit pentru ai lăsa pe toți netrebnicii sa-și facă de cap
Nu-mi plăceau versurile celor de la “ Paraziții” pentru că nu le ascultam prea bine și pentru că mai credeam că nu e chiar așa de rău pe mioriticile plaiuri dar acum bubuie casa și mașina de refrenul:
“V-as coase la gura cu sfoara, vreau sa va doara!
Sa ne mintiti doar din priviri pentru ultima oara,
Iubiti-ne cum iubiti parfumurile tari
Cand va numim tarfe politice, calai si mercenarï!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu